Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟP 10

Καλησπέρα blogoφιλενάδες μου, τι κάνετε; Eγώ χαζεύω διάφορες προκλήσεις, αλλά δεν έχω ξεκινήσει ακόμα κάποια νέα σύνθεση. Δε θέλω να αργήσω όμως, έχουν έρθει τα νέα μου χαρτιά και ανυπομονώ να τα συνδυάσω!
Ήταν ένα δύσκολο Σαβ/κο, ο μικρός μου ήταν αρρωστούλης με πυρετό, βήχα, συνάχι και ..... γκρίνια!!! Μάλλον μου κακοφάνηκε, γιατί είναι γερό παιδάκι και αρρωσταίνει σπάνια. Αλλά αυτές τις μέρες ήταν κακοδιάθετος, κλαψούριζε με το παραμικρό, δεν έτρωγε καλά, δεν κοιμόταν καλά και πρέπει να έλεγε ''μαμά'' 200 φορές τη μέρα... Ακόμα δεν έχει συνέλθει εντελώς, τουλάχιστον όμως δεν έχει πυρετό.
Εδώ και πολλές μέρες, ίσως περισσότερο από μήνα, βλέπω στα blogs να κυκλοφορεί το Τop 10 παιχνίδι. H φίλη μου Λευκή μού είχε στείλει το παιχνίδι, είχα γράψει την ανάρτηση και νόμιζα πως την είχα δημοσιεύσει, αλλά μόλις τη βρήκα στα πρόχειρα..
Συγγνώμη Λευκή μου που άργησα...
Μερικά πράγματα για μένα θα βρείτε επίσης και σε αυτήν την ανάρτηση.

Ορίστε λοιπόν το δικό μου


1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ:  Έχω πολλά αγαπημένα, θα αναφέρω μερικά:

Μοιράιδα, μια μοίρα σαν νεράιδα




Ο μπρούντζινος καβαλάρης



Αθηνά - Ευτυχώς που δεν γεννήθηκα όμορφη



Κώδικας da Vinci





Ιlluminati

και πολλά άλλα......

 2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ:  Αγαπάω πολύ την Αθήνα! Δε χορταίνω βόλτες στο Θησείο, το Μοναστηράκι και την Πλάκα..






Μόνο αυτή την εικόνα να βλέπω, μου αρκεί..

Από το εξωτερικό με μάγεψε  η Φλωρεντία, είναι μια πόλη μαγική! Επίσης η Βενετία και η Ρώμη ... Η λίστα δεν έχει τελειωμό!



3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ: Λατρεύω όλα τα γλυκά και κυρίως τις πάστες !



4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ: Έχω δύο αγαπημένα:

Hypnose Lancome

και το κλασικό γυναικείο του Gaultier



5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG: Δε θέλω να ξεχωρίσω κανένα!


6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ: Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση, αλλά τελευταία πήρα ένα ζευγάρι γκρι μποτάκια με μεσαίο τακούνι, που με έχουν καταβολέψει!

7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ:  Η Ταϋλάνδη, στην οποία πήγαμε γαμήλιο ταξίδι το 2007. Συγκεκριμένα πήγαμε στο Phuket και τη Bangkok. Ήταν απίστευτα, εντελώς διαφορετικά, άλλη κουλτούρα, άλλος πολιτισμός, πολύ ευγενικός λαός, υπέροχα τοπία και αξιοθέατα, περάσαμε τόσο ωραία, που πραγματικά γυρίσαμε άλλοι άνθρωποι... Βέβαια ήταν και το ταξίδι του μέλιτος, άρα όπου και να πηγαίναμε, θα περνούσαμε καλά... Είναι ένας προορισμός που θα ήθελα πολύ να ξαναπάω, αλλά αυτό είναι σχεδόν απίθανο..

Phuket




Bangkok






 8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ:

τα καφέ στο Μοναστηράκι


και στο Θησείο


 με την απίστευτη θέα




 9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ:  Πολλά είναι και τα αγαπημένα μου φαγητά, αλλά για να μη μακρυγορώ, ένα από τα πολύ αγαπημένα είναι ο Μουσακάς (ειδικά αυτός της μαμάς μου!). Στη φωτογραφία βέβαια δεν είναι ο μουσακάς της μαμάς μου, αλλά ένας που βρήκα στο internet και τον λιγουρεύτηκα!


10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: H βάφτιση του Γιώργου, μιας και ήταν η αφορμή που μου δόθηκε για να ασχοληθώ με το srapbooking και τις κατασκευές και η αφορμή για να κάνω το δικό μου blog.


Ελπίζω να μη σας πειράζει που σε κάποια από τα ''αγαπημένα'' μου, αναφέρθηκα σε περισσότερα από 1, δεν μπορούσα να διαλέξω! Μόνο top10 δεν ήταν τελικά! Κάνω αμάν να διαλέξω γενικά, πού να με δείτε να ψωνίζω κιόλας, χιχι!


Μάλλον οι περισσότερες έχετε ήδη παίξει, ας πάρουν από μένα τη σκυτάλη:
Η Πένυ
Η Eλένη
Η Ιωάννα - Μαρία
Η Ρούλα
Η Κατερίνα


 Φυσικά μπορεί να παίξει ελεύθερα όποια θέλει!
Φιλιά σε όλες, καλό βράδυ!

1 σχόλιο:

  1. Κάλλιο αργά παρά ποτέ!
    Μ'αρέσει που μας έβαλες και εικόνες.
    Περαστικά στο αγοράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for your comments!